Feb 13, 2010

FebRuary Issue...mari bergambar

Haloooo.....lama dah x update blog ni, busy and x der menda pon yg nak melalut kat sini, and senang citer aku ni mmg x der bakat penulisan pon x mcm sesetangah orang tu ader jer menda yg nak dishare kan huh~~~huh , cuti CNY ni lama plak kan x der plan pon nak g mana saturday ni so apa lagi dok umah kemas umah yg ala2 saiz reban ayam ni....erm comel apa kan...lepas kemas2 ah apa lagi tetiba ~~~~ting ting ;) terus terpikir nak mandi wangi2 then make up ala2 kadar jer cukup sekadar sapu cream muka pastu bedak skit then eyeliner hitam and putih...and x lupa lip balm nivea ...and hasilnyer seperti di bawah tut~~~~~

ni muka ala~ala bodoh sombong..and kalu sesapa ternampak secara x sengaja satu benda pelik dalam mata tu ha x yah nak heran Senah oiiiii tu cuma tahi lalat mak jer....maklum ah mata menggoda tu yg lalat terpikat terus die berak....



Ni lak muka nak buat ala2 sexy tp tgk tgk balik cam seksa jer bibir lak cm ika siakap jer~~~




Ah ni kira separa badan ah ni bukan apa nak tangkap semua cm x cukup lak hp aku tu kecik sangat lak...lagipon badan pon sedia maklum comelllll kan ~~~ pastu kepala mesti senget skit ala~ala lentok manja...





kalu yg ni aku pon x leh nak komen lebih ni namanyer pose x berapa nak menjadi kot...tetiba lak aku rasa cam tgn aku tu besar cm tangan jin wooo~~~
*Gambar~gambar di atas tu cuma hiasan semata~mata*




No comments: