Jun 18, 2009

Aku dan Rambut baru...

Dah lam x update blog ni maklum ah aku ni bukannya minah blog pon cuma kalu aku rasa teringin nak update jer baru ler aku sebok2 kat blog ni....last week friday 12.06.09 tepat kul 6 ptg aku buat keputusan nak tukar fesyen rambut aku yg agak2 lurus ni ke curl pulak reason kenapa...? aku sajer jer nak rasa rambut curl coz maybe aku berkenan kot tgk rambut si Vannesa dlm citer Gossip Girl (dvd kegilaan ku , full season ada...siap promote lagi)....



Acutally dah 2 3 mgu juga aku cm teringin nak curl kan rambut cuma napa time aku kena p cover Kepong Branch tu aku ternampak satu salon kat sebelah ni baru buka pastu offer pon agak2 menarik so aku try ah digital curl....so 3 hari before friday tu aku ngan member aku dah semgt buat appoiment...siap paksa kawan lain lagi join...cian Liza kan jadi mangsa keadaan...rambut dier mmg agak2 lurus tp aku paksa dier teman so dier terpaksa ah buat rebonding hihihihi bab2 pujuk2 or paksa2 orqang ni aku mmg pakar kot....aku dpt tgk muka cina tu cm tension coz rambut Liza tu dah ah panjang ....buat nyer buat erm after 3 jam lebih siap jugak....cewah bukan main lagi masuk salon pakai tudung keluar salon dah tukap fesyen lak.....ah aku dok buat semua ni hubby x tau pon punyalah tahan hati simpan x mao citer sampai ah dia balik ngan selamba hubby cakap " aik my baby napa rambut dah jadi cam alicia keys?" hihihihi aku buat bodoh jer dalam hati cakap nasib baik cm alicia kunci bukan cm alleycat...!!! apa pon...i like my new hair.....makes me feel sexy .....ahaks sexy lah sgt cik ika...ops salah puan ika....tgk ah pose khas untuk new hair edition.....











cuba nak nampak ceria..


dari tepi...percayalah semua ni aku sorang nyer keja...hihihii


ni kat ruang tamu....umah aku ni boleh jg buat photoshoot kan...






ni location fav aku.....toilet ku hahahaha sumber ilham








1 comment:

Chooyaya! said...

Ika... cantiknya rambut... tp kalo perm payah nak menten kan? aku dulu pernah buat tp sebok nak sikat, sudahnya tahan 2 minggu jerk....