Mar 29, 2009

Me & my mobile phone....

Apple iPhone
Nokia Xpress music 5800

Hari Jumaat tu time kat office tetiba hubby call tanya sal hp nokia xpress music 5800...siap cakap yang kalu nokia tu elok x? aku pon tergagap ah cari cam mana rupenye hp tu dalam hati fikir juga napa lak dier nak beli hp padahal baru jer beli E71 hari tu....so cari nyer cari aku pon jumpa owh cam ni rupenye ...erm ok juga but susah ah nak main touch2 nie....so aku pon cakap ah kat hubby ok jer....tetiba dier cakap x per lah saja jer tanya....owh ok lah....so nak dijadikan cerita petang tu aku balik dengan hati yg marah ntah kenapa tetiba nak emo marah2 kat dier lak....aku dok umah tunggu nyer tunggu ngan hati yg marah dier pon balik time tu dah kul 11 malam maklum ah kedai dier pon tutup kul 10mlm......aku siap2 dah cakap malam ni x nak masak malas letih badan x sihat ngantuk....semua ada so aku nak makan luar jer....


Time hubby sampai jer tgh sebok siap2 maklum ah nak keluar...tau tau jer dier masuk bilik buat muka senggih cm kerang busuk....hihihi...pelik??? erm mesti ade something ni...keluar2 jer tgk ada kotak hp? nokia? dalam hati ckp owh beli hp...kata nak jimat yo yo jer....then dier tanya happy x? ah napa lak? lah orang belikan hp ni untuk dier.....what???? OMG ....b napa beli hp? napa membazir? napa x tanya ayang dulu? napa buat ayg cam ni? semua tu aku tanya and aku betul2 marah...pelik kan orang dpt hadiah happy nak nak lagi surprise cm tu tp aku marah..naik angin...sebab ni kire ha aku yg ke 4....sedangkan aku ada 3 line je tu pon line celcom tu nak terminate dah.....pastu dah aku membebel bebel dier lak buat muka seposen siap cakap "lah orang bg dier nak buat dier happy jer" ah aku lagi marah ye lah ni bukan buat happy lagi buat geram baik lagi duit tu bg aku buat shopping ker simpan ker....ye lah time kawin hari tu pon sama buat keja giler belikan aku iphone 16gb lak tu mmg aku minat tp mahal ok ....but for him as long as aku suka die akan usahakan untuk tu....ni lah perangai pelik dier....


Aku pon ambil jer lah phone tu ye lah dah beli pon nak wat apa lagi....erm leceh tol nak kena belajar lagi sedangkan iphone aku tu pon x katam lagi nak pakai kalu takat k770i ngan nokia cabuk aku ok jer senang jer ....pastu tetiba aku terfikir napa lak dier bagi aku tepon ni then dier cakap igt x tiap kali kite lalu billboard iklan nokia tu ayang selalu cakap hp tu cm cantik jer...ah aku pon x igat coz benda tu kan spontan jer....and tak sangka die ambik serius benda tu...ni lah masalah kat dier sometimes aku takut nak cakap main lepas coz dulu pon penah jadi cm ni bila aku cakap aku nak sangat kusing persian tau2 dier dah beli kucing harga almost 1k fuh takut aku....dier terlalu obsess ngan kegembiaraan aku...owh b....i know u love me and me too but please lah jagan membazir dah ah tahun ni plan nak beli umah kan.....


So hari ni dah masuk hari ke-3 akuj guna hp baru ni ok lah juga mmg best tp cm payah skit nak sms....sama jer cm iphone....and skg lagi 3 hp tu dah jadi anak tiri aku x peduli pon hihihihi...aku rasa cm nak jual ah iphone tu....lepas ni nak masuk mudah.com ler nak iklan kan phone tu....apa pon b thanks sangat u are the best ......mwahhhhhhhhhhh......













































2 comments:

Chooyaya! said...

1. ika, background hitam, tulisan purple, susah nak baca

2. ko dah terminate ker line celcom?

3. dah orang kasik tu, terima jerk la dengan hati yg terbuka

4. ko bila nak masakkan aku?

5. bila aku nak dpt anak sedara

shoppersjoint said...

Sharika

thanks for being one of our follower!!!
feel free to browse through our online catalog~

for further assist, do email us okay!

have a great day babe!