Mar 19, 2009

Resah Hatiku........




Hari ni x buat apa saja jer cuti konon2 semlm plan nak p sogo hari ni tp ntah tetiba jadi malas so aku rasa better aku dok umah jer.....tp sebenarnya hati aku ni tengah resah dan bercelaru...mana x nyer aku dah 5 bulan kawin tp x juga ada berita gembira pastu paling sedih berat badan aku mak aiiii bertambah .....aku nak jek p mana2 slimming centre ke telan je ubat kurus but Hubby lak x bagi die cakap x per at least tunggu dulu dpt baby pastu ah nak p mana pon dier support....ni lah yg buat aku sayang kat dier dalam apa hal pon dier akan sentiasa support aku...tp kesian sgt kat dier aku tau dia harap sgt dapat baby tp nak wat cam mana kan belum ada rezeki....
Semlm lak baru ah aku tau kenapa baru baru ni badan aku naik cepat even aku ni bukan jenis pelahap and malam pon aku x makan rupe rupenye acid folic yg aku dok telan hari2 tu lah buat aku semakin sihat dan ditambah lagi pil2 hormon yg lain owh......seram aku tp nak wat cam mana aku terpaksa makan demi nak conceive....tapi pagi ni mumy lak call dier cakap x payah makan folic pon x per cuma aku ni berat hati dah doc suh aku makan tp mak lak kata x yah erm even aku tau mumy bukan doc tp dier ader experience tu yg buat aku lebih percaya kat dier...hihihihi.....Tgk ah pipi aku dah tembam semcm uwahhhhhhhhhh malu tau nak jumpa kengkawan.....at least kalu pregnant x per lah juga ni hampeh....




No comments: