Feb 23, 2009

Monday Blues......

Moday......aku mmg cukup letih bila sebut je hari senin bak kata orang tua tua....mana tak nyer hari ni hari yg paling busy aku rasa dan hari ni juga ah kawan2 opis aku suka buat hal ..ada yg nak cuti lah..emergency lah...mc apa lagi....so bila dah semua mangkuk2 buat hal aku apa lagi kena ah tanggung beban tu dah aku ni keja bank...so faham2 lah semua urusan orang yg tergendala hari cuti dorang akn buat hari ni....fuh citer jer dah letih....hari ni sorang staff aku down...so kena ah aku cover....petang lak kena check semua keja dorang wah letih...tp letih letih pon hari ni aku dah berazam nak diet...cewah so dipendekkan citer lunch aku makan ayam gorang seketul ngan sayur ah tu jer....tengah2 makan tu tekak lak rasa loya semcm ntah ah kenapa tp tahan jer.....

Petang....aku dok tengah melayan si CT buat keja tetiba aku terbayangkan teh tarik ngan roti bakar wah langsung aku x leh buat keja aku nak juga 2 benda tu....tp bila dah dapat aku muntah lagi...yark....geli..but apa dah jadi ngan aku ni badan lak rasa x boleh blah langsung mcm nak demam tp x tekak asyik rasa loya jer....ish ni nama nyer simptom malasa...pastu aku lak ketagih minyak cap kapak fuh best giler bau.....

Lepas siap semua keja2 aku terus chow x larat sangat sangat rasa nak baring sgt ...alangkah bagusnyer kalu aku ader driver ...x pon boleh baring sambil drive wah....bestnyer...erm tp hampeh dah lah hujan pastu jalam jammmm.....aku lak pening pastu apa lagi mula ah aktiviti kurang sihat aku tu...bertelefon sambil memandu...mangsa aku Mar...kawan sekolah aku...seronok gak borak2 ngan dia sampai ah aku sampai umah kejap td ngan x mandinye aku terus kemas umah ...buat susu panas then baring 5 minit....cis aku still x tau apa status aku ni sekarang..tp yang pasti sistem badan aku mmg ada yang x kena....x per aku menanti sebuah jawapan x pasti tp x per aku sabar mananti...... ;)

No comments: