Oct 14, 2009

Ish bosan ah!!!

HeloOOOOOOOOOO.............................kiter sajer jer busan ah kat opis ni nama jer bank tp laltely ni dah jd cm opis gomen lak x der keja tgk ah ni siap leh update blog lagi...boleh google2....boleh skodeng2....boleh book tiket ...dan macam lagi...ni yg lagi membuatkan aku sebok cari keja lain...........ah!!!! keja lain ye mmg betul kawan2 kali ni aku serius so kalau2 ada mana yg sesuai tu sila sila lah roger ek....ok lah nak p buka mesin ATM yg selalu meyusahkan aku x kita pagi ptg siang malam or hujung minggu mmg kena jaga.....bangla pon x keja cm aku tau...ok ok ok dah cukup ika cukup merapu ok....sekian....

3 comments:

Chooyaya! said...

errk... macam kerja gomen> tis tis... kecik hati aku... hahahhahaha... kalau tadek kerja la best ka.. ko nak bizi macam mana?

Sharika Lincoln said...

ops terlupe lah pulah ahli ahli jawatankuasa gomen ada kat sini kuk kui kui.....bukan ah masalahnyer kalu x der keja dok opis jer x per ni kena nengok machine2 atm bodoh tu kena nengok customer...arghhhh aku nak resign jer jd business woman kah hahahahhaha........ko x der keja best ramai geng aku ni sekor jer melayu su...lain semua cino...

~ MoMmY ~ said...

ha...
sila lg sorang ahli jawatankuasa gomen. Ahli tertinggi ni tau!

Sapa kata kami tak de keje.
Tengok berbelog hari2. Keje la tu.

Lalalalalalalala...