Oct 11, 2009

My 1st Wedding Anniversary....



Upik & LAbu hihihihiih



Terasa cepat betul masa berlalu, padahal dah setahun pon aku kawin 10.10.09 genap lah setahun ikatan perkahwinan ni...suka duka pahit manis pedih geli galap terang semua dah di lalui...ops jagan disalah erti yer...i mean semua perasaan dah di lalui di alam rumahtangga ni biasa lah kan bila dah kawin orang selalu cakap barulah nampak true colour seseorang tu bukan warna kulit atau anggota lain tp siapa dia sebenarnya and i'm totally agree with that coz before kawin kami dah couple 4 years but still ada jugak something yg mata hati ni x nampak but bila dah kawin baru lah dalam hati cakap "erm dulu dia x pon cm ni , cm tu dan bermacam2 lagi lah persoalan timbul" ....tapi apa pon syukur alhamdulillah atas ketentuan Tuhan biarpon aku ni x sesempurna bidadari tp Tuhan telah temukan aku jodoh dengan lelaki yang aku anggap dialah segalanya yes he's my everything after my mom my dad and family....since first time kenal lagi dia cukup bertanggungjawab sampai kan one time terfikir juga macam mana aku nak hidup tanpa dia ek coz sometimes benda2 kecik pon die jugak kena buat bukannya aku ni malas tp dah terbiasa......

kalau ingat balik time memula kenal dulu.....honestly x terfikir pon dialah suamiku....hihihihi but kalu dah jodoh kan.....apa pon Happy Anniversary laling love you so so so much.....erm hopefully lepas ni ada rezeki dapat baby.....fuh tu lagi satu hal BABY....arghhhhhhhhhhh pecah kepala kalu p memana orang mesti nak tanya soalan2 bonus tu yang lebih kurang berbunyi begini "dah ada isi ker?" "bila lagi?" "merancang ke?" dan sebagainyer dan aku lak dengan muka yang agak2 selamba jawap "erm ada isi lemak jer"....or senang cakap "blom ada rezeki lagi lah" ....ah semua tu biasa lah kan dulu time x kawin orang tanya bila nak kawin ni bila dah kawin orang tanya lak hal anak...kekedang nak jugak aku tanya kat pompuan2 yg selalu bertanya tu soalan pedih "ah akak lak bila lagi nak bermadu?" ish sish ish mesti pedih kan.....tp x baek kan so aku senyap jer lah.....ah tengok dah mula lah ni aku x sedar diri melalut sampai kan terluah isi hati....ok ok ok cukup hal tu apa pon syukur sangat atas kebahagiaan ni.....bahagia ker???? hahahahaha mesti lah walaupon x mengharap apa2 dari hubby (ye lah tu padahal dok fikir gak apa lah aku dpt ni?) tamak!!!! ....nak tau dapat apa x der menda pon dapat bunga jek siap hanto kat opis lagi...hihihihi sayang ni buat malu jerk......(padahal dlm hati kembang)....pastu perghhhhh kata2 yang tertulis kat kad tu erm jiwang jugak......diam diam berisi lah laki aku ni....kui kui kui perasaan jerk berisi orangnyer x slim jerk.....hihihihihi.....





You Are The Light That Brightrens My Day

You Are The Star That Sparkles At Night.
















4 comments:

Krasz bAtu said...

hhehehe
datang skodeng...

~ MoMmY ~ said...

so sweeettt..!!
alahai romantis nyer haslam.

besh besh..!!

Chooyaya! said...

happy anniversary ka! tak sankga dah setahun nko kawen, macam terasa bru sgt aku datang wedding nko, tgk ko cantik pakai baju kaler gold... im happy for u my dear friend. Love u! XOXO

Sharika Lincoln said...

krasz : jemput masuk....

Azma : hik hik hik romantik lah sangat......

Sue : Happy birthday to you...ah mmg x sangka kan cepat betul masa berlalu...neway thanks and aku pon happy ko dah berteman hidup...harap happy sampai2 ke akhir hayat...amin.